Tridesetsedmogodišnji muškarac teško je povređen danas oko 14 časova kada je na njega dok je vozio motor naletela Zastava 128, na raskrsnici kod Kliničkog centra Vojvodine.
Svako vece do ponoci mi na Bulevaru Evrope do kasarne imamo motoriste koji luduju. Nemojte mi reci da je to motorista. To je divljak. Jer cu poceti da ih skidam posto smo vise puta pisali Policiji Detelinara da kaznjavaju rigorozno te koji sad misle da su dobili pistu namesto Miseluka. Kad sam upozorio jednog naravno odmah je pokazao njegovu motoristicku nekulturu i razbio mi brisac i ogledalo i dao gas. Wow kako si strasan zamislite on pobegao. A tupan nezna da moja auto kamera sve snima. E sad sta ja trebam? Da se spustim na taj nivo pa kad nadjem motor sa tom tablicom razbijem unistim? Ne ne ne. Samo treba prijaviti Prometnoj Policiji uzeti si 15 min. vremena i na zapisnik sve lepo predati. Vise puta sam predao i video i vredi. Te price kako video snimak ne vredi macku o rep. Vazec je na Policiji i na sudu kao sistem za zastitu od nasilja i krsenja istih. Milioni kamera svaki kiosk ima barem 3. Ako on laze video ne laze. A price o montazama pustite za Pi.k tv.
Pre neki dan idem na posao somborskim bulevarom. Na raskrsnici sa Vršačkom stojim u traci za pravo na crvenom svetlu, auto desno od mene stoji da skrene u Vršačku i od mene je udaljen možda pola metra. Kada se uključilo žuto svetlo na semaforu pre zelenog, samo sam začuo grmljavinu motora koji se između naša dva vozila "provukao" vozeći sigurno između 120 i 150 km/h. Dok sam prešao raskrsnicu, on je već bio na kraju bulevara. Da sam mogao da ga stignem, namerno bih se zaleteo kolima u njega...
Dobro ti stoji naslov. Samo nalećite biciklovima na kola ako vas ne boli pad. A pešaci kad dobiju zeleno ne moraju mi da pogledaju da li nailazi vozilo... Glineni golubi... To što pešak zakorači pet sekundibpre paljenja zelenog nikom ništa. Tad dajem gas i gazim pa šta bude
Koliko neznalica. Automobil je skretao levo i sasekao motociklistu kojeg slučajno poznajem i znam da je vrlo odgovoran i oprezan vozač. Na toj raskrsnici redovno žure da skrenu levo pre onih koji idu pravo. Upravo to se i desilo.
Motociklista se kretao kroz raskrsnicu pravolinisi,dok je automobil skretao ulevo , ulazeci iz pravca Cara Dusana na Futoski put. Presekao je traku vozaca motocikla te time napravio prekrsaj,tj.izazvao saobracajni udes.
Motociklista opazivsi kretanje automobila,pokusao je da pobegne udesno,i pred sam pesacki prelaz je doslo do kontakta.
U ostalom,ko smo mi da pravimo uvidjaj za to je zaduzena uvidjajna ekipa saobracajne policije.
Nase je da budemo ljudi i da decku na motoru pozelimo brz oporavak.
Momak , zelim ti brz i uspesan oporavak i neka te Bog cuva !
"...Ovakvo izveštavanje je jedan od krivaca zašto bi mi bilo žao jedino moje porodice kada bih pregazio motociklistu (pa čak i biciklistu). Bahatost im je jedino manja od tatinih sinova za volanima Audija i biciklista na svim pešačkim prelazima...."
Sta rece Radojice? Bahati biciklisti "na pesackim prelazima"? A da malo vi vozaci kola koji ste umislili da je grad napravljen samo zbog vas naucite pravila saobracaja i prestanete da koristite mobilni u kolima, da nucite da vase uslovno zeleno nema prvenstvo dok je pesacima i biciklistima zeleno, kako se ulazi i izlazi iz kruznog toka...
Skoro mi je drugrica koja vozi bez problema po svim evropskim gradovima rekla da u Srbiji nema hrabrosti da vozi.
Mogli bi se barem naucit sta je pesacki prelaz i kako vozac kola prilazi zebri u naseljenom mestu gde je vec ograncena bzina voznje, pa vas onda verovatno nece iznenaditi "bahatost" ostalih ucesnika saobracaja na pesackom prelazu.
Ostatak, vezan za zaljenje i porodicu necu ni da komentarisem.
Radojica
Imam blizu 64 godina i vozačkog staža od preko 40 ( i na automobilu i na motociklu).
Automobilom nisam doživeo za sve ove godine ni jedan udes, a na motoru sam imao tri bliska susreta sa automobilima. I pri tome ni u jednom slučaju nije bila moja krivica (utvrđeno uviđajima i prsudama).
Prema tome ne sudi napamet.
Ima budala i debila u svim kategorijama vozača, ali motoristi svoju bahatost (pri susretu sa automobilom) uglavnom sami i plaćaju (poginu ili se polome), a bahatost automobiliste pri susretu sa motociklistom opet plati motociklista.
Svakodnevno voziim motor i nema dana da bar nekoliko puta ne budem grubo ugrožen od strane vozača automobila i samo me veliko iskustvo spašava od stradanja. Voziti motor u Srbiji je "ruski rulet". Vozio sam motor i po drugim većim gradovima u Evropi (Beč, Minhen, Milano, Sofija, Budimpešta, ....) ali je u Srbij ubedljivo najopasnije.
Kako je društvo doživelo krah morala i vaspitanja tako se gubi i kultura u saobraćaju.Nikakve kazne tu ne pomažu jedino nam ostaje NADA da će se generacije koje dolaze malo po malo kultivisati mada sudeći po sadašnjosti TEŠKO.Svašta se sjatilo u ovaj grad koji je bio primer KULTURE.
Najviše volim kada oni koji u životu nisu seli na motor drže lekciju.
Ova debilna izjava o mogućnostima motora... To su verovatno gledali u akcionim filmovima.
Da je tako, svi koji voze auto mogli bi da izvedu ono što izvede lik u filmu Transporter.
Jednom za svagda:
Jači ste od motora. Ne treba da dokazujete. Kada udarite u auto, stanete opsujete, razmenite podatke... Kada udarite u motor, vozač motora gine, ostaje invalid ili zadobija teže ili lakše povrede.
Da. Svi motoraši se dele na one koji su pali i one koji će tek pasti. To zna svaki motoraš. I zato je duplo oprezniji od ostalih koji ne znaju da će postati ubice zbog inata sa motorašem ili zbog "mrtvog ugla". Nema mrtvog ugla. Ima samo da ne gledate gde vozite i da ne dajete signale za promenu pravca. Time postajete potencijalni ubica. Džabe posle ona čuvena: "Nisam ga video" i "Nisam hteo".
Saobracaj nam je blago receno uzasan.
Juče sam se vratio iz Beča i još sam pod utiskom što na ulici svako sa osmehom želi da ti pomogne da se snađeš. Vidi se iskrena želja, to ne može da se sakrije.
A ovde...smrknuta lica, svi nešto gunđaju, žure, nemaju vremena...
Mi smo ljudi jedno bolesno, ultra homofobično i otuđeno društvo.
Ovdasnji saobracaj je slika i prilika nas samih .
Zalosna istina. U normalnom svetu koji nije ovako bahat i besan, automobili se na semaforu zaustave 2 metra pre linije i ostave mesto za motorase koji ce se provuci dok je crveno i prvi uci u raskrsnicu. Onaj bi ih verovatno poderao da ne prodju pre njega, a nema razuman odgovor zasto. Pogan narod...
Uzasno smo bezobrazni . Kod nas je jednostavno sramota voziti po propisu . Jednostavno nisi muško ako poštuješ propise,nisi baja ako ne izigraš neko pravilo,ako se ne snađeš.Pošten čovek se proglašava budalom a onaj ko zezne sistem,za njega kažu-Ko umije,njemu dvije . Ako je ograničenje 50,to vam je MAKSIMALNA DOZVOLJENA BRZINA KRETANJA ZA SVA VOZILA!Kakva,bre,tolerancija 10-15km i slične gluposti!Ili poštuj propise,ili za uvo i marš napolje iz kola,nije to za tebe!Mi smo stoka od naroda,samo oštro treba,ne trebaju nama novčane kazne,treba nas izbacivati iz kola i na pešačenje,kao stoka,jer i jesmo stoka!!
Redovno mi se dešava, da prvo čujem grmljavinu motora iza sebe, a tek zatim da ga i vidim.
Naročito je neprijatno, ako ih ima više...
Tačnije, kada ih čujem, treba da prođe par sekundi, pre nego ih lociram, tj. ugledam sa koje mi strane prilaze.... vrlo neprijatnih par sekundi, jer dok ih ne ugledam, pazim da slučajno “ne mrdnem” vozilo levo ili desno i “ne zakačim” dolazećeg motoraša....
Vozim i auto i skuter i definitivno do sada mogu reći da su mi biciklisti zadavali najviše muka do sada. Kritični su haos. Moram priznati da sam i na skuteru bio ugrožen od strane vozača automobila par puta, ali sam navikao da mislim bar 20-30 metara u napred, pa sam uspeo da izbegnem veće probleme. Ja lično uvek čekam svoj red kada sam na motoru. Ne probijam se na semaforu, poštujem pravila preticanja i uvek više pazim šta će drugi uraditi. Do sada nisam imao većih problema. A da ima bahaćenja i kolima i motorom, ima, ali tvrdim da su biciklisti ubedljivo najkritičniji.
Automobilisti srljaju silom na pešake na pešačkom. Jer su Onazisi i svakim sekundom gube neslućeno bogatstvo. Ili su ih majke loše vaspitale.
Motociklisti skinu prigušivač, kako bi se osećali muškarcem, jer to nisu sa prigušivačem, i kako bi još više trošili benzin. 1300ccm nije dovoljno. Mora bez prigušivača.
A onda, svet je njihov, svaka krivina je njihova, do prvog kamiona.
Pešaci rade ono što ne bi smeli, trebali i što nije lepo.
Biciklisti su takođe Onazisi. ako propuste par sekundi, gube milione. Zato, moraju maksimalnim brzinama da stignu tamo kuda su krenuli. Ajde, to još nekako.
Ali, što neočekivano menjaju pravac kretanja, te na skretnju izvode petlje i umesto preko pešačkog kreću na drum pod 90 stepeni, što niko u tom trenutku ne očekuje?
Kada je u pitanju strogost kažnjavanja, ne postoje granice za Srbiju.
Zbog toga sam i predlagao pendrečenje od strane policije.
Korist je dvostruka.
1. Policija bi morala biti na ulici, prisutna, d abi mogla da pendreči.
2, Vozači bi znali šta ih čeka, i verujte, više bi pazili. Kada znaš da će biti batinjanja,
razmišljaš. Što se ne dešava kod novčanih kazni i bodova. A da ne pominjem prekršajne kazne, sudove i arhivu koja prijatelje prepakuje na dno dok ne zastari.
Vi ste Radojice jednausudjujem se reci neuka osoba.
Motori NEMAJU bolju moc zaustavljanja jer se prilikom jakog kocenja sila prenosi na prednji tocak i motocikl se propinje ka napred tako da je sva zaustavna sila na 80-90% prednjem tocku. Motocikl NE MOZE da koci u krivini jer bi u tom slucaju vozac proklizao i pao. Motockl cak nema ni bollje manevarske sposobnosti jer umesto 4 tocka ima samo 2 i centar gravitacije mu je vrlo visok u odnosu na automobil.
Ako iko vozi mimo propisa to su ljudi kao vi koji nikada ne koristite zmigavac a mene barem 2-3 mesecno takvi kao vi fizicki izguraju iz sopstvene trake. A posto niste u stanju da kazete "izvini nisam obracao paznju na saobracaj", no se jos busate e onda kada vam budem razvalio retrovizor ili polupao prozor dok me gurate, ispascu "divljak i siledzija na motoru".
Ne zavlacimo se mi nikome u mrtav ugao no prekinite da kuckate poruke na i skinite se sa telefona kada ste u saobracaju. Sami sebi pravite mrtav ugao tako sto ne drzite oci na putu.
Radojice sine majčin... Voziti motor po Novom Sadu je ravno igranju ruskog ruleta... Pričaš o kočenju ??? Koliko raskrsnica ima kolotrage, koliko ima šodera i betona prosutog iz kamiona , koliko Indijanaca misli da iskakanjem iz žbunja na Bulevaru Oslobodjenja može da preživi ... Ti misliš da je kočenje u mestu izvodljivo čak i za motor ??? Misliš da je davanje žmigavaca pri promeni trake ili ne daj bože gledanje u rertovizor manir u Novom Sadu ??? Video sam na žalost posledice sinoćne saobraćajke... Tamić je oduvao motor i čoveka 50 metara ispred sebe ... Svi misle da su motoraši željni trkanja pa se tako i ponašaju , na žalost ni ti nisi izuzetak od tog stava... Vozači u ovom gradu su ne verovatno egoistično nastrojeni a pešaci i biciklisti misle da su supermeni kamikaze pa se bacaju na kolovoz misleći da mi možemo stati u sekundi kao oni ... Ovde vlada apsolutna netrpeljivost prema svima osim samom sebi, zato se i gine toliko...
S obzirom da sam prošao tuda neposredno nakon udesa,u trenutku dok je saobraćajac dizao motor, mogao sam da zapazim da je prednji desni kraj pored točka zastave ulubjljen i naboran. Kako je automobil skretao u raskrsnici levo iz ovoga se može zaključiti da je motor udario u automobil a ne obrnuto kao što piše u tekstu. Izvesno je da ga vozač zastave nije propustio ili je vozač motora prošao kroz crveno,a možda i neprilagodjenom brzinom. Tako da je vrlo važno konstatovati da nije automobil udario već motor u automobil.
Motociklisti imaju bolje mogućnosti da zakoče, neuporedivo brže ubrzavaju, nemaju mrtav ugao, voze mimo svih saobraćajnih pravila, pretiču između automobila na semaforima, ne poštuju ni trake ni ograničenja. Neotesani su, a saobraćajna policija im sve to omogućava svojim pasivnim ponašanjem.
Imaju pokretljivost bolju i od najbržeg automobila od nekoliko miliona €.
Onda kada ih neko ne vidi, ili mu se pojave niotkuda, ili mu se zavuku u mrtav ugao (koji je kod teških kamiona oko 80% neposredne okoline vozila), ili padnu ispred njega (desilo mi se zamalo letos), taj neko je kriv.
Ovakvo izveštavanje je jedan od krivaca zašto bi mi bilo žao jedino moje porodice kada bih pregazio motociklistu (pa čak i biciklistu). Bahatost im je jedino manja od tatinih sinova za volanima Audija i biciklista na svim pešačkim prelazima.
Uglavnom bude malo veća brzina od strane motociklista u naseljenom mestu plus nepažnja vozača automobila i dobije se dobitna kombinacija - saobraćajna nesreća.
Nažalost kao vozač motora govorim iz iskustva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Motociklista teško povređen u udesu kod Kliničkog centra Vojvodine
Autor: 021
Novi Sad
•20.10.2019.
•14:26 > 15:39
Komentari 37
Neven Stefancic
Bivši motoraš
Neša
Cole
Sanja
Motociklista opazivsi kretanje automobila,pokusao je da pobegne udesno,i pred sam pesacki prelaz je doslo do kontakta.
U ostalom,ko smo mi da pravimo uvidjaj za to je zaduzena uvidjajna ekipa saobracajne policije.
Nase je da budemo ljudi i da decku na motoru pozelimo brz oporavak.
Momak , zelim ti brz i uspesan oporavak i neka te Bog cuva !
sebicna nacija
"...Ovakvo izveštavanje je jedan od krivaca zašto bi mi bilo žao jedino moje porodice kada bih pregazio motociklistu (pa čak i biciklistu). Bahatost im je jedino manja od tatinih sinova za volanima Audija i biciklista na svim pešačkim prelazima...."
Sta rece Radojice? Bahati biciklisti "na pesackim prelazima"? A da malo vi vozaci kola koji ste umislili da je grad napravljen samo zbog vas naucite pravila saobracaja i prestanete da koristite mobilni u kolima, da nucite da vase uslovno zeleno nema prvenstvo dok je pesacima i biciklistima zeleno, kako se ulazi i izlazi iz kruznog toka...
Skoro mi je drugrica koja vozi bez problema po svim evropskim gradovima rekla da u Srbiji nema hrabrosti da vozi.
Mogli bi se barem naucit sta je pesacki prelaz i kako vozac kola prilazi zebri u naseljenom mestu gde je vec ograncena bzina voznje, pa vas onda verovatno nece iznenaditi "bahatost" ostalih ucesnika saobracaja na pesackom prelazu.
Ostatak, vezan za zaljenje i porodicu necu ni da komentarisem.
For
hell
ludak do ludaka
Žika
Imam blizu 64 godina i vozačkog staža od preko 40 ( i na automobilu i na motociklu).
Automobilom nisam doživeo za sve ove godine ni jedan udes, a na motoru sam imao tri bliska susreta sa automobilima. I pri tome ni u jednom slučaju nije bila moja krivica (utvrđeno uviđajima i prsudama).
Prema tome ne sudi napamet.
Ima budala i debila u svim kategorijama vozača, ali motoristi svoju bahatost (pri susretu sa automobilom) uglavnom sami i plaćaju (poginu ili se polome), a bahatost automobiliste pri susretu sa motociklistom opet plati motociklista.
Svakodnevno voziim motor i nema dana da bar nekoliko puta ne budem grubo ugrožen od strane vozača automobila i samo me veliko iskustvo spašava od stradanja. Voziti motor u Srbiji je "ruski rulet". Vozio sam motor i po drugim većim gradovima u Evropi (Beč, Minhen, Milano, Sofija, Budimpešta, ....) ali je u Srbij ubedljivo najopasnije.
socko
ogranicenju?
E zato smo tu gde smo.
Dragoljub
АBIDAS
DonJuan
Dr
Sovra
ja
The Lalosh
Ova debilna izjava o mogućnostima motora... To su verovatno gledali u akcionim filmovima.
Da je tako, svi koji voze auto mogli bi da izvedu ono što izvede lik u filmu Transporter.
Jednom za svagda:
Jači ste od motora. Ne treba da dokazujete. Kada udarite u auto, stanete opsujete, razmenite podatke... Kada udarite u motor, vozač motora gine, ostaje invalid ili zadobija teže ili lakše povrede.
Da. Svi motoraši se dele na one koji su pali i one koji će tek pasti. To zna svaki motoraš. I zato je duplo oprezniji od ostalih koji ne znaju da će postati ubice zbog inata sa motorašem ili zbog "mrtvog ugla". Nema mrtvog ugla. Ima samo da ne gledate gde vozite i da ne dajete signale za promenu pravca. Time postajete potencijalni ubica. Džabe posle ona čuvena: "Nisam ga video" i "Nisam hteo".
Niksa
turista
Juče sam se vratio iz Beča i još sam pod utiskom što na ulici svako sa osmehom želi da ti pomogne da se snađeš. Vidi se iskrena želja, to ne može da se sakrije.
A ovde...smrknuta lica, svi nešto gunđaju, žure, nemaju vremena...
Mi smo ljudi jedno bolesno, ultra homofobično i otuđeno društvo.
Ovdasnji saobracaj je slika i prilika nas samih .
@Akira 021
zgadjen
Nedodjija
Limanac
Naročito je neprijatno, ako ih ima više...
Tačnije, kada ih čujem, treba da prođe par sekundi, pre nego ih lociram, tj. ugledam sa koje mi strane prilaze.... vrlo neprijatnih par sekundi, jer dok ih ne ugledam, pazim da slučajno “ne mrdnem” vozilo levo ili desno i “ne zakačim” dolazećeg motoraša....
021
Observer
Brale i sele?
Motociklisti skinu prigušivač, kako bi se osećali muškarcem, jer to nisu sa prigušivačem, i kako bi još više trošili benzin. 1300ccm nije dovoljno. Mora bez prigušivača.
A onda, svet je njihov, svaka krivina je njihova, do prvog kamiona.
Pešaci rade ono što ne bi smeli, trebali i što nije lepo.
Biciklisti su takođe Onazisi. ako propuste par sekundi, gube milione. Zato, moraju maksimalnim brzinama da stignu tamo kuda su krenuli. Ajde, to još nekako.
Ali, što neočekivano menjaju pravac kretanja, te na skretnju izvode petlje i umesto preko pešačkog kreću na drum pod 90 stepeni, što niko u tom trenutku ne očekuje?
Kada je u pitanju strogost kažnjavanja, ne postoje granice za Srbiju.
Zbog toga sam i predlagao pendrečenje od strane policije.
Korist je dvostruka.
1. Policija bi morala biti na ulici, prisutna, d abi mogla da pendreči.
2, Vozači bi znali šta ih čeka, i verujte, više bi pazili. Kada znaš da će biti batinjanja,
razmišljaš. Što se ne dešava kod novčanih kazni i bodova. A da ne pominjem prekršajne kazne, sudove i arhivu koja prijatelje prepakuje na dno dok ne zastari.
/
a i nemojte voziti po putu koji vam je rizican posto vam kolotrazi smetaju
tesko cete nekoga uveriti da je zastava jurcala
Maxa
Motori NEMAJU bolju moc zaustavljanja jer se prilikom jakog kocenja sila prenosi na prednji tocak i motocikl se propinje ka napred tako da je sva zaustavna sila na 80-90% prednjem tocku. Motocikl NE MOZE da koci u krivini jer bi u tom slucaju vozac proklizao i pao. Motockl cak nema ni bollje manevarske sposobnosti jer umesto 4 tocka ima samo 2 i centar gravitacije mu je vrlo visok u odnosu na automobil.
Ako iko vozi mimo propisa to su ljudi kao vi koji nikada ne koristite zmigavac a mene barem 2-3 mesecno takvi kao vi fizicki izguraju iz sopstvene trake. A posto niste u stanju da kazete "izvini nisam obracao paznju na saobracaj", no se jos busate e onda kada vam budem razvalio retrovizor ili polupao prozor dok me gurate, ispascu "divljak i siledzija na motoru".
Ne zavlacimo se mi nikome u mrtav ugao no prekinite da kuckate poruke na i skinite se sa telefona kada ste u saobracaju. Sami sebi pravite mrtav ugao tako sto ne drzite oci na putu.
Akira 021
Srdjan
Sasa
Toma
Radojica
Motociklisti imaju bolje mogućnosti da zakoče, neuporedivo brže ubrzavaju, nemaju mrtav ugao, voze mimo svih saobraćajnih pravila, pretiču između automobila na semaforima, ne poštuju ni trake ni ograničenja. Neotesani su, a saobraćajna policija im sve to omogućava svojim pasivnim ponašanjem.
Imaju pokretljivost bolju i od najbržeg automobila od nekoliko miliona €.
Onda kada ih neko ne vidi, ili mu se pojave niotkuda, ili mu se zavuku u mrtav ugao (koji je kod teških kamiona oko 80% neposredne okoline vozila), ili padnu ispred njega (desilo mi se zamalo letos), taj neko je kriv.
Ovakvo izveštavanje je jedan od krivaca zašto bi mi bilo žao jedino moje porodice kada bih pregazio motociklistu (pa čak i biciklistu). Bahatost im je jedino manja od tatinih sinova za volanima Audija i biciklista na svim pešačkim prelazima.
Živi bili i videli se dogodine.
Lošmi
Nažalost kao vozač motora govorim iz iskustva.
/
barem je blizu urgentnom
Svaki dan nesreca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H